Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Chamlet − antynagroda dla najgorszych polskich reklam, przyznawana w latach

Chamlet − antynagroda dla najgorszych polskich reklam, przyznawana w latach 2010−2014 roku przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego. 
Do konkursu zgłoszono 350 reklam, jury wybrało po 10 nominacji w pięciu kategoriach: reklama drukowana, internetowa, telewizyjna, społeczno-polityczna i communication design.

Nagrodzeni w 2014 roku:
Reklama drukowana: billboard Fundacji Vide Et Crede z różańcem wysypującym się ze słoiczka po tabletkach. Głosi: Choroba cię bierze? Weź i módl się!, a całość reklamuje wizytację kanoniczną.

Reklama telewizyjna: dzieło Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie.

Reklama internetowa: Bettson za kampanię Szkoła Pokera z Joanną Krupą

Reklama społeczno-polityczna: Marian Kowalski, kandydat do europarlamentu z ramienia Ruchu Narodowego  (po raz pierwszy w historii Chamletów nagroda została podczas gali odebrana, choć nie osobiście).

Communication design: Okręgowa Rada Adwokacka w Katowicach

Super Chamlet: klip napoju energetycznego Super Ruchacz.

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…