Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

W 2009 roku na przystankach w Niemczech przeprowadzono kampanię uświadamiającą

W 2009 roku na przystankach w Niemczech przeprowadzono kampanię uświadamiającą na temat przemocy w rodzinie.
 W wiatach przystankowych umieszczono interaktywne plakaty oraz niewielkie, niewidoczne na pierwszy rzut oka kamery, które śledziły ruch oczu pasażerów. Kamera była zsynchronizowana z wyświetlanym wyglądem plakatu.
 Gdy odbiorca patrzył na afisz, przedstawiał on szczęśliwą parę młodych małżonków. Jednak gdy tylko odwracał wzrok, treść plakatu zmieniała się i przedstawiała mężczyznę wymierzającego żonie cios pięścią.

Była to pierwsza na świecie kampania wykorzystująca techniką eye-tracking - śledzenia oczu.
Zobacz następny

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…