Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

28 marca 1996 r. Pepsi rozpoczęła

28 marca 1996 r. Pepsi rozpoczęła kampanię, w trakcie której za punkty uzbierane z promocyjnych opakowań można było odbierać nagrody - np. kubki czy ubrania. Brakujące punkty można było dokupić (10 centów za punkt). W jednej z reklam pojawił się też... samolot Harrier, który rzekomo można było dostać za 7 mln punktów.

















Reklama była co prawda żartem, ale jeden z klientów faktycznie uzbierał kilkanaście punktów i jeszcze dopłacił prawie 700 tys. dolarów za brakujące punkty. Pepsi odmówiła jednak wydania mu samolotu, więc mężczyzna pozwał firmę do sądu. Ten odrzucił jednak pozew, argumentując, że żaden zdrowo myślący człowiek nie uwierzyłby, że Pepsi da mu samolot wart 23 mln dolarów w cenie 700.000$. Żeby uniknąć podobnych pozwów, Pepsi dodała informację, że oferta z samolotem jest żartem, ale na wszelki wypadek zwiększyła "cenę" Harriera do 700 mln punktów (w przeliczeniu byłaby to mniej więcej trzykrotna wartość maszyny).
Zobacz następny

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…