Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

BMW wraz z Daimlerem pracuje nad

BMW wraz z Daimlerem pracuje nad nowatorskim systemem indukcyjnego ładowania aut elektrycznych. Jest to następny krok w rozwoju technologi lądowania baterii wysokonapięciowych. Najważniejszą zaletą takich systemów jest bezkablowe połączenie między akumulatorami pojazdu a źródłem zasilania. Jedyne co musi zrobić kierowca to zaparkować auto w odpowiednim miejscu.

Producenci podpisali umowę o wspólnym konstruowaniu i wdrażaniu zestandaryzowanej technologii indukcyjnego ładowania samochodów elektrycznych i hybryd plug-in. System składa się z dwóch elementów: wtórnej pętli w podłodze samochodu oraz płyty bazowej z pierwotną pętlą indukcyjną pod samochodem, np. w podłodze garażu. System ma wytwarzać pole elektromagnetyczne transmitujące bezprzewodowo energię między pętlami indukcyjnymi z wydajnością 3,6 kW. Wydajność tego typu systemu – 90% – pozwala na efektywne i bardzo dogodne ładowanie akumulatorów.
Zobacz następny

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…