Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Ze względu na niską rozpoznawalność marki "Gwiezdnych wojen" w

Ze względu na niską rozpoznawalność marki "Gwiezdnych wojen" w Chińskiej Republice Ludowej, na potrzeby premiery najnowszego z epizodów, "Ostatniego Jedi", wytwórnia Lucasfilm przygotowała wersję filmu przeznaczoną specjalnie na ten rynek: w chwili, gdy na ekranie pojawiają się postacie bądź nawiązania do wydarzeń znanych z poprzednich odsłon cyklu, towarzyszy im krótka dwujęzyczna adnotacja przedstawiająca podstawowe informacje na dany temat.

Zabieg ten na niewiele się zdał: "Ostatni Jedi" odniósł w Państwie Środka spektakularną klapę finansową, generując zaledwie 42 miliony dolarów zysków ze sprzedaży biletów. W reakcji na klęskę Lucasfilm ogłosił, że kolejny film z serii, opowiadający o przygodach młodego Hana Solo, będzie w Chinach reklamowany jako niezależny film science–fiction, a nie część gwiezdnej sagi.
Zobacz następny

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…