Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Zapowiadana na wielki hit gra akcji "The Godfather" (2006), adaptacja...

Zapowiadana na wielki hit gra akcji "The Godfather" (2006), adaptacja kultowego filmu Francisa Forda Coppoli z 1972 r., ostatecznie doczekała się co najwyżej umiarkowanie ciepłego przyjęcia przez graczy. Wydatnie przyczyniły się do tego problemy na etapie produkcji: ekipa studia EA Redwood Shores pieczołowicie nagrywała linie dialogowe Marlona Brando (Vito Corleone),
 gdy ten leżał już na szpitalnym łóżku oddychając przez maskę tlenową, tylko po to, by w ostatecznej wersji być zmuszonym
 do nagrania ich na nowo z uwagi na bardzo niską jakość.

 Prawdopodobnie największym PR-owym ciosem dla firmy była jednak odmowa Ala Pacino (Michael Corleone) do użyczenia nie tylko swojego głosu, ale nawet wizerunku — w rezultacie gracz prowadził interakcję z postaciami bardzo przypominającymi
 swoje filmowe odpowiedniki... z wyjątkiem jednego z najważniejszych bohaterów całej fabuły. Jakby tego było mało, wytwórnia Paramount Pictures, która sponsorowała produkcję, musiała wypłacić Anthony'emu Puzo, synowi autora powieści,
 na której bazował film Coppoli, kilka milionów dolarów odszkodowania za nieuwzględnienie go przy podziale zysków.

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…