Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

W australijskim dzienniku "The Daily Telegraph" ukazały się strony...

W australijskim dzienniku "The Daily Telegraph" ukazały się strony... – W australijskim dzienniku "The Daily Telegraph" ukazały się strony konkurencyjnego tytułu "The Sydney Morning Herald".

 To efekt pomyłki drukarskiej. W jej wyniku czytelnicy konserwatywnego, wydawanego przez koncern medialny News Corp., dziennika “The Daily Telegraph” mogli przeczytać m.in. artykuły wzywające do przeciwdziałania zmianom klimatycznym, pochodzące z liberalnego “The Sydney Morning Herald”.
Zobacz następny

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…

Więcej faktów