Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Pod koniec września nastąpił oficjalny debiut chińskiego auta elektrycznego...

Pod koniec września nastąpił oficjalny debiut chińskiego auta elektrycznego GAC Aion V Plus.

Zapowiadano dwie wersje z szybko ładującymi się bateriami, o prędkościach 6C i 3C, ale producent ogłosił, że pierwsza partia pojazdów wysłana do salonów będzie korzystać z wolniejszego z tych dwóch wariantów (3C) - i tylko ten widnieje na razie w danych technicznych na stronie producenta. Bateria ma ok. 72 kWh, ładuje się od 30% do 80% w 10 minut. Średnia moc ładowania w tym zakresie (średnia, a nie szczytowa, którą lubią się chwalić producenci) to 216 kW. Ładowanie od 0 do 80% z taką samą prędkością zajęłoby 16 minut.

Z jednej strony to wynik ok. 2 razy gorszy niż w zapowiadanym superszybkim wariancie; z drugiej, lepszy niż w przypadku jakiegokolwiek auta elektrycznego sprzedawanego w Europie.
Zobacz następny

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…