Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Charakterystyczny "klekot" gąsienic T-34 wywoływał niewielki kawałek

Charakterystyczny "klekot" gąsienic T-34 wywoływał niewielki kawałek metalu, przyspawany do kadłuba tuż przed kołem napędowym. Sworznie gąsienic "Teciaka" były zabezpieczone przed wypadnięciem tylko z jednej strony (zewnętrznej), co z jednej strony ułatwiało zdjęcie lub założenie gąsienicy z powrotem na koła (spadek po kołowo-gąsienicowych czołgach serii BT, z których "wyewoluował" T-34), z drugiej zwiększało ryzyko niepożądanego wypadnięcia sworznia z drugiej strony. Metalowy element miał za zadanie "wbić" wysuwające się sworznie z powrotem na miejsce w trakcie biegu gąsienicy dookoła kół czołgu.

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…