Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Znane w całej Polsce billboardy promujące ochronę życia poczętego, trwałość

Znane w całej Polsce billboardy promujące ochronę życia poczętego, trwałość małżeństw oraz Maryję (i jej pokoje) finansuje powołana w 2018 roku fundacja "Nasze dzieci" z Kornic. Jest ona finansowa przez Mateusza Kłoska, właściciela firmy Eko-Okna. Eko-Okna ma siedzibę w Kornicach koło Raciborza, zatrudnia 10 tysięcy pracowników i produkuje okna - sprzedaż w roku 2021 wyniosła 2,8 mld złotych przy czystym zysku ćwierć miliarda złotych. Sam Kłosek nawrócił się w 2017 roku z powodu kryzysu małżeńskiego i od tej pory jego credo to "Praca powinna wytwarzać dobro, a nie zysk". Poza billboardami wydał wiele milionów złotych na lokalne szpitale, remont domu dziecka oraz budowę klasztoru. Agencje marketingowe oszacowały, że kwartalny koszt kampanii fundacji to 5,5 miliona złotych
Zobacz następny

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…