Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 91 takich faktów
28 marca 1996 r. Pepsi rozpoczęła kampanię, w trakcie której za punkty uzbierane z promocyjnych opakowań można było odbierać nagrody - np. kubki czy ubrania. Brakujące punkty można było dokupić (10 centów za punkt). W jednej z reklam pojawił się też... samolot Harrier, który rzekomo można było dostać za 7 mln punktów.

















Reklama była co prawda żartem, ale jeden z klientów faktycznie uzbierał kilkanaście punktów i jeszcze dopłacił prawie 700 tys. dolarów za brakujące punkty. Pepsi odmówiła jednak wydania mu samolotu, więc mężczyzna pozwał firmę do sądu. Ten odrzucił jednak pozew, argumentując, że żaden zdrowo myślący człowiek nie uwierzyłby, że Pepsi da mu samolot wart 23 mln dolarów w cenie 700.000$. Żeby uniknąć podobnych pozwów, Pepsi dodała informację, że oferta z samolotem jest żartem, ale na wszelki wypadek zwiększyła "cenę" Harriera do 700 mln punktów (w przeliczeniu byłaby to mniej więcej trzykrotna wartość maszyny).
W dość ciekawy sposób próbowano wypromować amerykańską wersję „The Ring”. W wielu miejscach publicznych w Los Angeles podrzucono kasety ze znanym z filmu tajemniczym zapisem.
Reklama samochodu Volvo 144 z 1966 r. podkreślająca wzmocnioną ze względów bezpieczeństwa konstrukcję dachu
i drzwi nadwozia.
Dobrze znany napis na wzgórzach nad Los Angeles do 1949 roku głosił HOLLYWOODLAND. Napis powstał w 1923 roku jako reklama nowego osiedla mieszkaniowego.
Pierwsza płatna reklama w gazecie pojawiła się 8 maja 1704 roku i dotyczyła sprzedaży nieruchomości w położonym nad
zatoką mieście Oyster Bay.
Pierwsza amerykańska reklama Ikei przedstawiała parę gejów i została wycofana na skutek groźby zamachów bombowych.