Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

TheFryt

Zamieszcza fakty od: 1 maja 2013 - 15:25
Ostatnio: 17 kwietnia 2017 - 17:02
  • Faktów na głównej: 53 z 61
  • Punktów za fakty: 2704
  • Komentarzy: 31
  • Punktów za komentarze: 44
 
[fakt]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
13 maja 2013 o 20:44

4 cylindry to miały silniki BMW, Hart, Zakspeed (po wycofaniu BMW niektóre zespoły używały jednostek BMW pod nazwa Megatron) i Alfa Romeo (przez kilka wyscigów dla Ligiera w 1987), bo tak to mieli silniki 8-cylindrowe, ponadto przez jeden sezon zespoł Osella miał swój silnik 8-cylindrowy, a reszta to były 6-cylindrowe. A co do tej mocy też szukałem podobnie i znalazłem że moc 1500 KM była to legenda-za najbardziej prawdopodobną moc uznaje sie 1300-1400 KM.

[fakt]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
13 maja 2013 o 19:05

Skąd masz takie dane? Bo ja przeglądając parę numerów F1 Racing znalazłem że silniki na najwyższym doładowaniu miały około 1350-1400 KM, a dokładnej mocy nie dąło się zmierzyć bo silniki były tak mocne że na hamowni nie dało sie ustalić mocy.

[fakt]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
13 maja 2013 o 17:01

Tak, masz rację. Jednak w statystykach WRC z tego co wiem uwzględnia sie wyłącznie punkty z klasyfikacji generalnej, więc zastosowałem taki skrót myślowy.

[fakt]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
13 maja 2013 o 16:56

No trochę sie zagalopowałeś - w kwalifikacjach silniki miały ponad 1000 koni, a najmocniejszy silnik miało BMW w sezonie 1986, który potrafił osiagnąć około 1350-1400 KM.

[fakt]
Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
10 maja 2013 o 22:28

Ross Brawn, jak już. I z tego co pamiętam to Virgin i MIG były głównymi sponsorami a na pojedyncze rundy kontraktowlai różnych sponsorów.

[fakt]
Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
4 maja 2013 o 19:34

Koncepcja wingcara była testowana przez brytyjski zespół BRM już na przełomie 1968 i 1969. Jednak Lotus jako pierwszy zastosował ja w wyscigu, sezon 1977,monocoque w 1963, ponadto Lotus wprowadził też pod koniec lat 80. aktywne zawieszenie, w 1981 opracował bolid dwunadwoziowy. A widoczny na zdjęciu Lotus 72 też był przełomowy - przód w kształcie klina i chłodnice przeniesione na boki.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2013 o 19:35

« poprzednia 1 2 następna »