
Źródło: digitalsynopsis.com
Więcej informacji:
- Wiele małych restauracji stosuje praktykę „oszustwa ketchupowego”, nalewając inne ketchupy do butelek Heinz.
- W odpowiedzi na to Heinz opracował innowacyjną metodę zwalczania tego problemu poprzez użycie kodu kolorystycznego Pantone.
- Kod Pantone ich ketchupu został zidentyfikowany, a kolor ten dodany wokół etykiety, co pozwala na łatwą identyfikację autentyczności produktu.
- Ta inicjatywa została nazwana przez Heinz jako "The Label of Truth" (Etykieta Prawdy).
- Sposobem na rozpoznanie prawdziwego Heinza jest sprawdzenie zgodności koloru zawartości z ramką etykiety na butelce.
- Kampania „Is That Heinz?” była realizowana przez agencję Wunderman Thompson z siedzibą w Stambule, w Turcji.
- Kreatywnymi liderami projektu byli m.in. Bas Korsten, Daniel Bonner oraz Ümit Taşlı.
Komentarze